کسب درآمد دلاری به صورت رایگان

معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایتهای کسب و استخراج بیتکوین

کسب درآمد دلاری به صورت رایگان

معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایتهای کسب و استخراج بیتکوین

کسب درآمد دلاری به صورت رایگان

اگر میخواهید تنها با کلیک کردن روزانه و بدون پرداخت هیچ هزینه ای ، درآمد به دلار داشته باشید مطالب این سایت را دنبال کنید، یقین داریم که ضرر نخواهید کرد. کلیه سایتهای معرفی شده توسط ما تست شده و اعتبار آنها تضمین میگردد

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

در این صفحه تعدادی سایت به شما معرفی میکنیم که میتوانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال که در کیف پول کوین پات پشتیبانی میشوند را به صورت رایگان از آنها کسب کنید و در آمد شما از این سایتها به کیف پول کوین پات (که در صفحه آموزش ساخت کیف پول در آیتم شماره 2 طریقه ساخت آن آموزش داده شده است) واریز شده و  بعد از رسیدن به حد مجاز سایت میتوانید به کیف پول اصلی یا همان بلاک چین تان واریز نمایید.


برای شروع روی هر کدام از لینکهای زیر کلیک کرده و بعد از ورود به سایت مربوطه با همان ایمیلی که در کوین پات کیف پول باز کرده اید، ثبت نام کنید و میتوانید هر 5 دقیقه  claim  کرده و درآمد خود را به کیف پول کوین پات تون واریز کنید.

مهم>>>> نکته بسیار حائز اهمیت این سایتها این است که اگر صفحات آنها را باز کنید و  اگر روزی فقط چند بار هم claim  کنید خوب طبعاً درآمد بیشتری دارید ولی اگر هفته ها هم بگذرد و آنها را حتی باز نکنید، این سایتها خود به خود برایتان درآمد منظور کرده و با اولین claim  به کیف پولتان واریز میکنند. بسیار بسیار سایتهای خوبی برای کسب درآمد هستند. توصیه میکنم از دست ندید.