کسب درآمد دلاری به صورت رایگان

معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایتهای کسب و استخراج بیتکوین

کسب درآمد دلاری به صورت رایگان

معرفی و آموزش بهترین و معتبرترین سایتهای کسب و استخراج بیتکوین

کسب درآمد دلاری به صورت رایگان

اگر میخواهید تنها با کلیک کردن روزانه و بدون پرداخت هیچ هزینه ای ، درآمد به دلار داشته باشید مطالب این سایت را دنبال کنید، یقین داریم که ضرر نخواهید کرد. کلیه سایتهای معرفی شده توسط ما تست شده و اعتبار آنها تضمین میگردد

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

افزونه cryptotab برای استخراج رایگان بیتکوین

CryptoTab یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم  است که شما صرفا با نصب اون روی گوگل کروم  خودتون و معرفی اون به دوسنان،آشنایان و همکارانتون می تونید بصورت چند سطحی کمیسیون بدست آورده ، به درآمد حتی 4 بیت کوین در ماه دست پیدا کنید.

همچنین به تازگی نیز مرورگر اختصاصی خودش رو ساخته که با نصبش میتونید تا 8 برابر سرعت استخراج رو بیشتر کنید

برای نصب مرورگر روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود کریپتو تب و شروع استخراج


سپس مطابق عکسهای زیر  به ترتیب  و مرحله به مرحله اقدام کنید:


توجه داشته باشید این افزونه پس از نصب به هیچ کاری نیاز ندارد و فقط روزانه شما باید آن را روی صفحه خود باز نگه دارید و به صورت اتوماتیک بیت کوین کسب کنید و همچنین با استفاده از لینک شخصی خود در صفحه اصلی برنامه، میتوانید عضو معرفی کرده و حداکثر تا 15 درصد به صورت مادام العمر به ازای هر عضو پورسانت بگیرید.

این برنامه به سرعت در حال گسترش در کل دنیا بوده و توصیه میشود که زودتر اقدام نمایید. همچنین میزان حداقل برای برداشت 1000 ساتوشی هست که بعد از شروع میتوانید خیلی زود اعتبار این برنامه و پرداختی های آن را تست کنید. لازم به ذکر است که در پایان رسید برداشت 22000 ساتوشی براتون گذاشته شده است.












و به راحتی میتوانید شروعبه استخراج نمایید.


تصویر برداشت 22000 ساتوشی از کریپتو تب و واریز به کیف پول بلاک چین: